Dagbok i bilder

Drömmar/Tankar / 1 Kommentarer / 2011-12-01, 21:40:52
Nu när det snart blir ett nytt år då har jag tänkt att jag för mig själv ska göra ett fotoalbum där jag försöker att varje dag klistra in bilder eller andra saker som har hänt under dagen (kanske inte direkt varje dag,men ofta som möjligt). Allt som får en att minnas just den dagen :)

Tror det skulle vara roligt!
Så jag ska börja den 1 januari hoppas jag på sen får vi se hur det blir och hur jag kommer sköta det, men vore så roligt för min egen skull. Tex göra upp en lista på vad jag vill hinna med i livet osv, så vore det roligt att titta tillbaka när man blir äldre om man hunnit med sakerna eller inte.
Plus att man skulle verkligen få sig en bild om vad jag verkligen VILL.

Ungefär som en dagbok fast i mest bilder och lite text kring bilden :)

Vad tror ni om det?
Lite rolig idé va? :)


Kommentarer
Asch:

En bra idé! :)



sv: Taack så mycket hehe..



Mjaa de va inte henne men de liknade henne! :)

2011-12-02, 15:05:59 / Blogg: http://aschmandas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback