Julen är över

Vardag / 0 Kommentarer / 2011-12-26, 20:41:44
Säger igen förlåt för dålig uppdatering, det ska bli bättre nu när julen är över.

Hur har ni haft det under julen ? :)

Själv har jag åkt runt överallt känns det som, först Nyköping/Oxelösund sen Västerås och sen tillbaka hem till Dalarna ;) Men jag har haft en superbra jul, har hunnit träffa all familj och Filips familj så jag är så glad över denna jul <3
Nu ska jag försöka hinna med att jobba,träna,fota och samtidigt hinna ha roligt. Måste hinna jobba en del innan den 17 så jag får en bra lön till månaden efter :P

När vi var i Oxelösund har vi kollat på lite lägenheter också.
Funderar på att ev flytta ner dit, men vi får se hur det blir, allt hänger på jobb osv. :)

Jag trivs så bra där nere i Oxelösund, det är fint och mysigt och sen har vi Filips fina familj där nere också, så det är roligt att kunna träffa dom oftare.
Men dock funderar jag på hur jag ska klara mig att bo ifrån min egen familj så långt ifrån, för dom är ju det bästa jag har <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback