Ställa upp och lyfta fram

Vardag / 2 Kommentarer / 2011-12-01, 21:32:40
"Han kanske tycker att jag är en för känslig och krånglig människa att leva med,
det får bli hans sak att ta reda på.
Men då är jag krånglig och känslig då.
Och väljer han att leva med mig, och jag med honom, så får han inse att jag är den människan
och ställa upp och stödja den istället för att trampa på den.
Som jag vill att hans personlighet ska komma till sin rätt.
Det är ju det de handlar om i livet att få komma till sin rätt.
Att ge varandra en möjlighet att blomma.
Då först blir det ett riktigt liv."


-Christina Schollin

Kollade på Berg flyttar in, och då var hon hemma hos Christina Schollin och då läste hon några rader från sin dagbok, och jag tyckte det var så otroligt fint, så jag skrev ner det!
Tycker det är så bra det hon skrivit.

Vad tycker ni om texten?

Kommentarer
Monrou:

Jätte fin! :)

2011-12-01, 23:16:50 / Blogg: http://monrous.blogg.se/
Monrou:

SV: :D



Ja eller hur! Synd att du bor en bit bort som sagt :P

2011-12-02, 12:05:45 / Blogg: http://monrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback