Follow your heart

Drömmar/Tankar / 4 Kommentarer / 2011-11-08, 13:24:22

Har just precis ringt min fina mamma och pappa

♥ och berättat att jag (och Filip såklart) funderar på att flytta till O (vill inte skriva ut på bloggen vart,men ligger ca 5 timmar från där vi bor nu)!

Men så fort jag öppnande munnen och skulle säga det så började jag gråta, jag är så himla känslig haha! Jag vill ju ha dom hos mig hela tiden, dom är det bästa som finns. Men samtidigt måste jag våga göra det jag känner för också!

Men jag har så otroligt svårt för förändringar och vill helst ha kvar saker som det var förut. Tyvärr funkar det inte så..

Jag fått höra tidigare av vänner då jag endast pratat om att jag vill flytta: Vi vill du ska stanna, annars kan vi ju inte ses osv... Har fått höra lite olika saker.. Men vi ses ju nästan aldrig iaf. Så varför ska jag stanna kvar här? Jag vill prova något nytt, och trivs jag inte så står ju alltid vackra fina underbara E kvar!! :D

 

Men ingenting är bestämt!

Men jag funderar vidare och jag känner just nu att jag vill flytta!

 


Kommentarer
Emilia:

FLYTTA!!! ;) Börja ett nytt äventyr, lovar dig att de är underbart! Ett +.. Du har närmare till mig ^^ hihihi !! <3

2011-11-09, 08:21:33
Hanna:

Tycker också att du ska flytta, om du verkligen vill det :)



Sv: Okej trevligt :)



Vad ska du göra idag då? :p

2011-11-09, 12:33:37 / Blogg: http://haghs.webblogg.se/
MissJitterbop:

Go for it! :) Som du säger, trivs du inte är det bara att flytta tillbaka! Man måste utforska medans man är ung :D

2011-11-09, 16:23:25 / Blogg: http://jitterbopbaby.blogspot.com/
Caroline Olsson - carowski:

åh den tatueringen vill jag haaa! uuuursöt!

2011-11-23, 15:44:14 / Blogg: http://carowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback