Fotograferingar

Inspiration / 0 Kommentarer / 2012-12-23, 14:39:02
Har fotat Emilia och Elin nu i helgen :)
Blev superbra bilder på båda två så längtar tills jag kan fixa dom och slänga upp dom på bloggen och min fb sida :) Men det får vänta tills efter julafton och sådär.
 
Har även pratat med min kusin Emma om att fota henne snart. Eftersom hon rakat av sig håret så tycker jag att det vore grymt att göra nån nice fotografering. Försökt leta lite inspo men hittar inget sådär jätte bra, så får fundera lite själv :) Har ni några idéer så skriv gärna ner dom.
 
Hittade iaf några bilder jag tycker var riktigit snygga, som man fick lite inspiration ifrån :)
Bilderna är från google.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback