Behöver folk till fotografering!

FOTO - Övrigt / 0 Kommentarer / 2012-05-07, 18:39:19
Suttit och pratat på FB med ca 4 olika personer om lite foto idéer, och även fått nya personer som ställer upp på att bli fotade av mig :)
Så roligt! Nu vill jag bara sätta igång och fota! Tyvärr är de flesta så upptagna så går så långt mellan gångerna, jag skulle kunna fota varje dag om så var haha ;)

Men nu har jag lite nya idéer så vore roligt att iväg och fota lite snart.
Bland annat något enkelt som bilden nedan vore roligt att fota.

Så som sagt var inte rädd för att höra av er om ni vill ställa upp !
Blir bara glad när folk vill ställa upp på fotografering :)

Har även pratat med min vän Tommy som kommit med riktigt intressanta idéer också, men dom håller vi för oss själva så får vi se sen ;)

(bild från we<3it)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback