Vikt

Träning / 0 Kommentarer / 2012-05-20, 10:59:54
Hej!

Sitter och tittar igenom gamla bilder på bärbara datorn.
Blir så arg när jag ser tillbaka på hur jag såg ut då.. Var äntligen lite nöjd med hur jag själv såg ut, men fick bara höra att jag såg sjuk ut. Dock hade jag varit sjuk i körtelfeber så gick ner ganska många kg i vikt. Men samtidigt så slutade jag med godis och allt sådant, tränade 3 ggr i vekan och promenader varje dag.

Blir så arg att folk säger så.. När jag äntligen var nöjd så dög det inte. Och nu har jag gått upp så mycket så känner som att jag aldrig kommer få komma dit igen till där jag var förut.

Men vill tillbaka dit, jag var mera nöjd med mig själv och kände mig "fin", nu hatar jag att se min själv på bild när jag vet att folk tagit, då brydde jag mig inte lika mycket.
Behöver hjälp med det här så jag kommer ner dit igen.
Tur att Edvin hjälper mig lite nu så jag skriver mat schema för att få lite koll.
Plus att han sa åt mig att inte titta tillbaka utan tänka frammåt och det har han väl rätt i men det är så svårt hehe.

Här är några bilder:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback