Sims och musik

Musik / 0 Kommentarer / 2013-02-14, 23:37:00
Förlåt för dålig uppdatering igen.
Har inte så mycket att skriva för har i princip inte gjort ett dugg haha.
Spelat The sims 3 är väl det jag har gjort haha.
Här har ni en bild på mitt ur sårande resultat, när man är lite övertrött sådär ;)
Skrattade så mycket så jag ringde min vän Viktor på skype och skrattade av mig lite haha!
 
 
Bjuder också på två till sjukt bra låtar med Jack moy & glöden.
Mitt nya favorit band! :D
 
 
 
"Sick of the people telling me not to hide behind my sunshades.
Sick of the people telling me not to drink on a Sunday.
Sick of the people telling me not to run.
I go my own way.
 
Hoppas även att snart få fota för nu har jag båda mina softbox som fungerar :) !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback