Starta eget

Vardag / 0 Kommentarer / 2013-02-07, 18:35:00
 
 
 
Hallåå :D
Sorry för dålig uppdatering. Är hemma hos pappa så har inte haft tid att uppdatera.
 
Idag har jag fotat en av vinnarna i fototävlingen som jag hade på facebook, gick jättebra. Hoppas dom blir nöjda med bilderna sen :D
 
Har hunnit med att träffa mamma också, åt lunch och sen gick vi ut och fotade lite vinter bilder. Sen åkte vi och hälsade på mormor och morfar :) Så har haft en mysig dag!
 
Nu har jag också börjat titta på om att starta eget. Så nu börjar det smidas lite planer :D Känns så jävla kul! :D haha.
Så först i Maj blir det ev att jag ska gå en make up utbildning, tänker att det kan vara ett plus om man fotar. Sen gäller det att kolla upp med om jag har folk som kan hjälpa mig med papper osv som är till ett företag, vill själv lära mig också så man kan ha koll på sakerna :)
 
Varför jag vill starta eget är för att som det är nu börjar jag få in väldigt mycket foto förfrågningar oftast via facebook från olika personer. Så för mig just nu går jag bara minus med att hålla på och fota. Och jag känner för att jag ska bli bättre och kunna ha råd med nya saker och annat så måste man börja ta mera betalt osv.  Plus att det är ju min dröm att starta eget och helst då kunna försörja sig på det.

Ha en bra kväll<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback