I love photos because they never change,

FOTO - Övrigt / 0 Kommentarer / 2013-01-16, 00:52:38
Kollar igenom gamla bilder.
Ibland vill jag bara vrida tillbaka tiden!
Är så glad att jag fotat mycket så man samlar på sig bilder och fina minnen så man kommer ihåg dom <3
 
Bland de första ggr jag var i Oxelösund tsm med Filip<3
 
Vill ha sommar nu när jag tittar tillbaka på sommarbilder :D
Första sommaren med Filip.
Oxelösund
 
Oxelösund med Emilia,Viktor,Markus och Filip <3
 
Och det här är en bild på Emelie haha, efter att hon hade svingat sig i en björkgren och den gick av haha!
 
Denna bild på mig själv tog jag en sommar i pappas stuga :)
 
Jag och min fina Filip<3
 
Oxelösund med dessa galningar haha!
 
Första sommaren med Filip!
 
Oxelösund.
 
Sthlm med dessa fina tjejer plus Markus :D
 

I love photos because they never change <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback