Maffia fotografering

Bilder / 0 Kommentarer / 2013-01-21, 15:55:20
Blev snabba ändringar och planer idag :D
 
Om ett tag kommer pappa och hämtar mig, ska åka hem till han för att plocka ihop lite saker som jag och Emma ska ha till en "maffia" fotografering i morgon. Har planerat och tänkt massor, så hoppas att det kommer bli riktigt bra. Dock kommer vi vara inne och fota då Emma kommer rätt sent så hinner nog tyvärr bli mörkt ute.
Men vi ska göra vårt bästa.
 
Även sagt det att vi ska göra en lika fotografering igen sen fast ute eller i en passande lokal. Så vi får se vad som händer. Jag har ju alltid så många foto idéer på samma gång haha.
 
(Inspo bilder från google.)
 
 
Efter att jag hämtat sakerna hos pappa så åker jag hem till mamma först och hälsar på en stund, sen hem till Ellinor. Sover där inatt tillsammans med Emelie :D Så har laddat usb - minnet med massa filmer.
Sen i morgon blir det Dollar store en sväng med Ellinor och Emelie <3
 
Och sen fotografering med Emma och Felicia.
Två superbra dagar helt enkelt :)
Pussss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback