Trött trött trött

Vardag / 2 Kommentarer / 2013-01-23, 20:37:00
Jag är så otroligt trött hela tiden.
Blir galen snart..
Sover massor och fortfarande trött.
Då säger folk att jag sover för mycket men jag har testat att sova mindre också men fortfarande lika trött.
Är ute och går promenader för att bli pigg men gör ingen skillnad.
  Känns som att jag skulle kunna somna när som helst överallt, och jag måste kämpa för att hålla mig vaken..
Är jobbigt för jag tycker det är jobbigt när man umgås med folk och hela tiden känner sig trött och inte alls hänger med ordentligt.
 
Blää...
 

Kommentarer
Anonym:

Jag är också trött hela tiden, fattar inte vad det är för fel?! inget hjälper!

Svar: ne det är så drygt :/
Emelie

2013-01-23, 21:03:49 / Blogg: http://eelllliinnoorr.blogg.se
asch:

sv: Taack!

De är jag med. Kan de va får lågt järn eller om du ä kanske lite vinter deprimerad ? :s Rätt vanligt...

Svar: Ja jag vet inte tror det måste vara något sådant. Drygt är det iaf :/ !
Emelie

2013-01-24, 00:52:25 / Blogg: http://aschmandas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback