Världens bästa

Bilder / 2 Kommentarer / 2013-01-20, 02:23:00
Tänkte skriva ett litet inlägg till mina närmaste flickor.

Hoppas i alla fall att jag är bra på att visa hur mycket jag tycker om och bryr mig om er haha :)
Men tänkte i alla fall göra det här inlägget för att visa hur mycket ni betyder för mig.

Det här är då 6 av mina närmaste vänner.

Vi alla har växt upp tillsammans, och det är helt galet att vi fortfarande står ut med varandra haha ;) Nej då!
Det är så kul att vi fortfarande håller ihop och ses så ofta det går :) Självklart kan det ibland ta månader innan vi hörs men ändå så är allt detsamma när vi väl hörs/ses igen, det är så skönt att ha det så tycker jag. Inga konstigheter liksom ;)

Jag är alltid som gladast tillsammans med er, ni är helt otroligt underbart bra och bästa humorn har ni också!
Kan verkligen vara mig själv med er, om det så är glad,arg eller ledsen.
Men självklart oftast glad tillsammans med er då vi har så sjukt kul tillsammans haha.
Finns så mycket minnen, men skulle jag skriva ner alla hade jag fått setat här lite väl länge haha xD

Tänkte jag kunde skriva en liten text om er alla till bilden så ni får lite mera läsning ;)

 
 
Emelie
 
- Helt underbar! Så glad,rolig,omtänksam och snäll även lite snurrig och kommer nästan alltid försent haha! Men det är bara så haha ;) Pratar i sömnen jämt och skrämmer nästan slag på en när man vaknar på natten av att nån skriker något haha. Sist hon var här då var det något om hästar hon gapade om tror jag haha.
 
Massa tok har man hittat på med dig, och jag och Linn som puttar dig i buskar och snö för att du är så söt.. haha vad elaka vi är xD Och varför gör vi det för att du är så söt egentligen? Linn vet du? hahaha
 
Svinga dig i björk kvistar kan du också göra och leka Tarzan..Även åka rutschkana från granar på vintern tillsammans med mig och Ellinor.
Jobbar som en galning gör du också, så jag tjatar på dig att ta det lite lugnt ibland haha!
Och nu har du eget företag med är så stolt över dig du är så himla duktig! :)
 
Finns så himla mycket och säga om var och en av er, så svårt att skriva något "litet" haha.
Du är bara för bra iaf min lilla Tarzan!
 
Kan ju avsluta med det här också " Emelie,Ellinor och jag har kommit på namnet till en ny porrfilm - Göte (a) i din anal (Göta kanal) " Så kul man kan ha det haha.
 
Puss min fina Puddleglum -
 
Ellinor
 
- Vi har egentligen kommit närmare varandra på senare tid tycker jag :) Men det är så roligt!
Ellinor är också en underbar person,rolig humor, alltid glad och väldigt omtänksam och jag tycker även att vi har så mycket gemensamt! :)
 
Fotar ofta tillsammans, så Ellinor planerar nu att göra en "ego vägg" hemma hos sig haha! Även jag och Ellinor har åkt åka rutschkana från granar tillsammans med Emelie då. I sin julgran i år hade hon en bild på sig själv där stjärnan ska sitta, haha bra där Ellinor ;)
 
ja vad mer ska jag säga om denna dam!
Du är helt enkelt himla bra och väldigt knasig ;) <3
Oovoo/skype och chatroulette känns ju som några saker som passar till dig också hahah!
Har inte bilden på denna dator från de fina konstverk du gjorde i oovoo tyvärr haha xD
 
Kan ju avsluta med det här också " Emelie,Ellinor och jag har kommit på namnet till en ny porrfilm - Göte (a) i din anal (Göta kanal) " Så kul man kan ha det haha.
Berättade för mamma, hon sa: Men Emelie.. du då..! Har du skrivit ut det där på internet?!
haha.
 
Puss fina du på din "hoppbacke" hahaha <3 -
 
 
Min kusin Emma
 
-Min fina kusin och nära vän.
Så mycket sjukt och knasigt man gjort med dig alltså haha. Räcker med att man säger ett ord som vi tycker låter roligt så börjar vi skratta. Och Kan inte sitta eller stå bredvid varandra om något "konstigt" händer för då är det kört, börjar skratta direkt haha.
 
Du är självklart också helt underbart bra, lyssnar om man behöver prata och du är glad , snäll, och en galen humor xD Alltid sett upp till dig också!
Nu har du familj och hela köret, det är så roligt! Och du har världens finaste flickor också. Och en himla söt man med page ;) haha!
 
Kom på en sak nu som ett exempel på hur sjuka i huvudet vi kan vara..
 
"När vi var ca 10-11 år skulle vi sälja lax för att få ihop pengar till klassresa. Så jag och Emma säljer då tillsammans och går runt i gårdarna och knackar på. Den som öppnar pratar då lite roligt och har en väldigt hög ton i sin röst, så jag och Emma blev nästan lite rädda haha xD När personen sen går in för att hämta något börjar jag och Emma skratta för vi kan itne hålla oss längre..
Sen kommer personen ut på trappan igen och frågar vad vi tycker är så roligt.
Och vi kan ju inte säga att vi skrattade åt hans ton i rösten, så Emma säger då att vi skrattar åt att hon(elr om de var jag) sagt sill i stället för lax. Inte ens kul haha, men minns bara hur i skrattade och försökte komma på en bra grej när vi stod där haha. Den var ju verkligen så bra. xD"

 oj nu blev de långt haha.
lööve u anyway <3
 
Linn
 
- Hur ska vi börja här då! :D Vi blev nog kompisar först i ca 4an? Jag och Linn gick inte alls ihop när vi var yngre haha, och jag var bara avis på Linn så det funkade ju verkligen inte haha! Men sen så efter att jag bodde i stan 1 år så kom jag tillbaka, då fungerade vi som vänner haha ;)
 
Vi är egentligen sjukt olika men ändå lika. Super knasigt haha. Vi har aldrig kunnat umgåtts mer än typ 2 dagar på rad (om man sover över alltså) , längre då börjar vi gå varandra på nerverna, eftersom vi båda två är väldigt envisa haha. Men hur som helst så är hon en av mina närmaste vänner!
En helt otroligt bra vän, ärlig, envis, glad, omtänksam, snäll och rolig / knäpp ;) Och otroligt stark person som står för vad hon tycker!
Hon säger vad hon tycker eller det gör vi båda två då vi "kommit överens" om att alltid vara ärliga och säga som vi tycker och känner. Så det är bara hur bra som helst.
 
Vi är också båda ibland sådär att ibland vill man bara vara ensam, så även fast vi bor grannar så ibland går det månader innan vi ses! Men sen hörs man och då är det som vanligt haha.
Så skönt att kunna ha det så inget trams så att säga :P
Men nu blev det här också himla långt!
 
Men glöm inte det att du är sjukt bra!
Puss <33 -
 
Emilia
 
- Vi har också känt varandra i evigheter haha! Du är en snäll , envis och väldigt glad person, och som gör knasiga och säger knasiga saker haha så söt ! :) Som dne gången vi skulle på krogen och du började prata om Fet Mats.. Dock minns jag inte helt va du sa, men något tokigt var det haha xD
 
Nån gång i högstadiet bestämde jag mig för att kalla dig Grinchen också, dels för att det är en av dina favorit filmer och sen för att du bara är så Grinchig.. Vad nu det är haha, men det är gulligt helt enkelt :P
 
Nu bor du ju inte kvar här tyvärr, så vi ses inte så ofta.. Men hur som helst så hoppas jag du vet att jag alltid finns här :) Dock tycker jag att du skulle kunna dela på dig och ha en Grinch i Uppsala och en i Falun ;) Hur låter det?
 
Förresten vill göra om trippen till Oxelösund med dig var så roligt, får ta och göra de nå sen.
Och din 20 års fest som vi ordnade var ju med sjukt kul, kan du inte fylla 20 igen? :P
 
Duktig är du iaf som vågat flytta och pluggar, något jag inte skulle våga :) Så jag är stolt över dig och du gör ett bra jobb med allt pluggande och de jobbiga tentorna, men du fixar det superbra :)
 
Puss fina Grinch<3 -
 
Pernilla
 
- Här är då min fina Pernilla / Pörnill, eller PeniZ som jag började kalla henne i högstadiet. Stackarn haha xD
Vi blev kompisar i 7an men blev väldigt nära vänner på en gång och kändes redan då som att vi känt varandra i flera år.
Lätt att prata med,väldigt omtänksam, ALLTID glad, världens härligaste skratt, och sjuk humor haha<3
 
Också du har tyvärr flyttat, men är glad för din skull! Hus ,pojkvän och fast jobb! Så bra jobbat :)
Dock önskar jag att du kunde dela på dig så en Pernilla kunde bo lite närmare haha! Men även om du flyttat så känns allt som vanligt när vi ses, och vi pratade förut i bilen när vi åkte hem från Emma att vi hade haft dåligt samvete för vi kanske inte hörts så mycket som vi velat. Men vi sa det båda två att vi inte ska ha det för vi tänker på varandra och som sagt det är lika när vi ses.
Jag saknar dig varje dag fis och önskade som sagt du kunde dela på dig ibland haha <3
 
Ja vad ska jag mer skriva.. Räcker nog med att skriva Sunes Jul,Svullo grisar vidare och Cykeln Viklund är några saker som passar rätt brain haha! Även dom fina "dagboks inläggen" på din lunarstorm för 100 rår sedan haha. Om Pörnill och mini malte, skrivet tillsammans med Sara haha. Så sjukt kul, hittade dom förresten på min mail för nån dag sedan ! xD
 
Vi har också gjort mycket kul tillsammans mycket skratt och tok.
Puss fina du <3 -
 
Oj blev väldigt långt inlägg haha.
Tog mig ca 1,5 timme att skriva, så nu är jag trött och tom i skallen, så klaga inte på stav fel och liknande haha xD
Nu måste jag försöka sova.
Hoppas ni blir glada!!
 
Ni är alla sjklart omtänksamma och hela den biten. ;)
Äh...Helt enkelt jävligt BRA!
 
Love you<3

Kommentarer
löstands-berit:

Men pooositooos vad glad jag blev! Det här gjorde min dag.. Du är så omtänksam och fin så det inte är klokt! Ja fyfan..mycket roligt har vi haft :) det är så roligt att vi inte ens behöver ord, det räcker med att vi tittar på varandra så förstår vi. Jag älskar dig till tusen, och detsamma med filip.. Ni är fantastiska och jag älskar att spendera tid med er. Du är så otroligt värd honom! Han är en underbar kille, det lilla mongot, och passar perfekt till dig ;) älskar dig twist-börje <3 /löstandsberit

2013-01-20, 08:08:30
Hoppbacken:

åå det var så fint skrivet Emelie, du är helt underbar! Ja vi har kommit närmare varandra på sista tiden och det är jag glad över.. Jag kan verkligen vara mig själv med dig och det är alltid lika kul å ses! haha mitt konstverk var så vackert :) haha!
Pussss på dig min knäppis och du är bäst! Älskar dig Emelie :) <3

Svar: Tack fis! :D Men det är ni världa för ni är bäst :) Ja men det tycker jag med, man kan verkligen vara sig själv med dig det är så skönt :D Och så kul att du och Filip kommer så bra överens med haha xD Även om han vill ligga med dig, och tycker att jag ska gå och hämta laddaren hhaha xD ! idioter ;) Love u <33
Emelie

2013-01-20, 11:59:14 / Blogg: http://eelllliinnoorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback