Instagram bilder

Bilder / 0 Kommentarer / 2013-07-15, 23:23:08
Dåligt med uppdatering här.
Men har haft fullt upp med jobb och pysslat med annat så faktiskt inte suttit sådär jättemycket vid datorn :P
Ovanligt!
 
Tänkte iaf bjuda på lite bilder från instagram :)
 
Har blivit en hel del besök på olika loppisar för att leta grejer till fotograferingar.
Så har hittat en hel del! Är supernöjd.
 
Har även hunnit busa lite på jobbet med personalen haha, det är också rätt roligt ;)
 
Loppis prylar!
Och förstorat lite tavlor till min fotovägg :)
 
Hemma från jobbet i Fredags 12/7, var sjuk i helgen.
Sen idag 15/7 har jag fotat med Emilia blev riktigt härliga bilder :D
 
Loppisfynd och ett par nya skor från rean :)
 
Vart på utflykter :)
 
Kläder från tradera och loppis, riktiga fynd tycker jag :D
Alla kläderna ser i princip helt oanvända ut!
 
Ja där är några bilder :D
Slänger upp lite bilder från olika fotografering jag haft sen.
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback