Här är ett härligt recept

Vardag / 0 Kommentarer / 2011-11-26, 20:41:29
Jag såg en tavla på "Dalarnas köp och sälj" med en söt text.
Så då tog jag och skrev ut samma text och gjorde mig en egen tavla, billigt och bra ;)
Slapp man betala 400 kr elr va det nu var, för något jag bara kan skriva ut ;)

Så nu står den i hallen på en hylla bredvid ett foto på mig och min sambo Filip och texten är:

Här är ett härligt recept på ett lyckat äktenskap.
1 dl ärlighet
2 skopor skratt
1 dutt humor
3 cl glädje
5 liter kärlek
Blandas med omsorg om varandra.
Kryddas med tårar, spänning, skratt och mys, låt jäsa med lycka.
Gräddas av längtan till varandra, låt svalna något men värm vid behov.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback