Min dröm

Vardag / 2 Kommentarer / 2011-09-14, 20:10:24
Tänkte bara skriva av mig lite.

Jag är så glad
att jag äntligen har hittat något jag verkligen "brinner" för!
Det är så roligt att det känns som att jag äntligen har hittat ett "mål" här i livet.
Och mitt mål är att lyckas med fotograferingen och en vacker dag starta eget! Det är i alla fall min dröm, och jag ska göra allt för att nå den.

Så det nya jobbet jag fått nu ska jag försöka jobba så mycket som möjligt. För nu känner jag att när jag jobbar och får pengar så vet jag att jag ska försöka spara undan så mycket som möjligt för att sen komma till min stora dröm! :D
Så nu känns allt så mycket lättare och så mycket roligare att gå till jobbet.

Jag har varit lite nere ett tag för jag har inte veta vad jag vill göra eller riktigt känna vad jag ska göra med livet. Men NU har jag iaf hittat en sak som jag hoppas kan komma att bli av. Ska göra så mycket jag kan få att nå det som sagt.

Tack till alla som ställer upp, peppar och stöttar mig med fina kommentarer osv.
Det gör så mycket!!
Jag blir så glad att höra det och det får mig verkligen att vilja kämpa för detta!

TACK!
<3

"
Reach...out to reach your dream
Never stop believing
Nothing can hold you down
Reach...out with all your heart
Shout out through the dark
And soon it will come around. "

Kommentarer
amanda ;):

fin blogg! :)

2011-09-15, 08:55:25 / Blogg: http://manndahh.devote.se
Emma:

sv: ja verkligen! vill ha tbx sommaren, den varma heta sommaren! ):

2011-09-15, 10:35:14 / Blogg: http://kllockren.blogg.se7

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback