Temat till nästa fotografering

Vardag / 0 Kommentarer / 2011-09-08, 18:46:02
Jag och Linn satt och pratade idag och fick en hel del inspiration till att fota :) Vi ville helst ut på en gång, men tyvärr var det dåligt väder och hade ingen som kunde ställa upp! =P

Linn ska få assistera mig lite då vi ska iväg och fota Ellinor och Elin någon dag nästa vecka hoppas jag på. Tycker att dom två tjejerna passade bäst för detta tema vi tänkt!

Iaf så när det var så tråkigt och regnit väder så åkte vi iväg till lite olika loppisar för att fynda grejejer till våran idée!
Vi hittade det mesta och allt gick för ca 60kr!

Det enda vi saknar är en turkos/ljusblå klänning.
Är det någon som har en som vill låna ut eller skänka till oss kanske ??

Ett vackert tyg som vi ska använda till en utav idéerna.




Vi har köpt ett blått hårband!
Vill gärna hitta en klänning i samma färg, så är det någon som har så hör av er, maila elr kommentera här!
[email protected]


Och en te kopp!


Ja så nu får vi se vad vi kan göra av detta!
Ska sova nu för att jag ska jobba i natt så bäst att sova lite så man orkar med natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback