Förlåt för dålig uppdatering!

Vardag / 0 Kommentarer / 2012-07-24, 23:24:15
Hej!
Förlåt för dålig uppdatering, har jobbat en del och haft främande och varit ute och fotat en hel del också :)
så har inte riktigt haft tid att blogga.
 
Just nu är jag inne på natt 2/6, så i morgon efter att jag vaknat så kommer några kompisar hem till mig så ska vi äta mat och sen ska vi på bio. Ska se nya Batman filmen.
Hoppas på att den är bra!
 
Ska även försöka ladda upp lite utav de nya fotona jag tagit i morgon så ni får se några utav dom :)
Ni kan också gå in och gilla min fotosida på FB, där uppdaterar jag oftare om kommande fotograferingar osv..
Tror jag länkat till den i nått inlägg längre ner :)
 
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback