Min vardag ;D

Bilder / 0 Kommentarer / 2013-04-26, 17:23:39
Lite dåligt med uppdatering här.
Får ursäkta för det :)
Har inte hänt så mycket och har inte fotat på länge så är lite "blogg-torka"
 
Hoppas på att snart kunna fota massor igen, jag får ju lite panik när jag inte fotat på länge.
Det är ju så galet kul och har faktiskt massor med idéer och planeringar på G men gäller att få ihop folk osv :)
 
Kan bjuda på lite bilder från min Instagram.
Och vill ni följa min Instagram så heter jag eemelie90
 
Idag stor handling och en tur till systemet för i morgon är det lite inflyttningsfest :)
 
Har från och med för några dagar sedan börjat sälja aloe vera produkter från Forever living.
Är riktigt nöjd med deras saker så varför inte börja sälja dom?
 
Haft en skräckfilm/tjockis dag med snyggingen Ellinor haha ;)
 
Haft svårt att sova och glott på barnprogram haha.
 
Och igår kväll runt 21 tiden åkte vi upp och kollade ut över fina Falu gruva :D
 
Även gjort lite vår fint på balkongen idag!
 
Och sist får bli en liten bild på mig och Molle-gos :D
Ha en bra heeelg !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback