Plan för mig

FOTO - Självporträtt / 0 Kommentarer / 2013-03-10, 14:10:00
Börjar planera fotograferingar för fullt nu, bokar in datum, planerar kläder och annat.
Märks att våren är på väg.
För jag får mer inspiration :D
 
Även andra planer jag har för mitt liv just nu är att komma igång med träningen på friskis igen, plus börja räkna kalorier för att gå ner i vikt. Blev sjuk strax före Jul och efter det har det varit segt att komma igång plus att pengarna har fattas också. Men nu jävlar!
 
Sen är jag bra sugen på att gå en smink kurs i Maj, men får se om jag hinner ha råd tills dess. Tänker mig att det kan vara bra för fotograferandet.
 
Ska även börja kolla mera på att starta eget företag. Min plan är att kunna göra det.
Jag älskar verkligen att fota, vill bara bli bättre och bättre hela tiden !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback