Foto på Linn

Hej och god morgon! Nu är jag vaken och sitter och äter frukost.
Väntar på att Markus och Carro ska komma hit. När dom kommit åker jag och Carro iväg på lite shopping! Ska bli så roligt, dock måste jag vara föriktig med de få pengar jag har haha, men aja kul ändå :)

Letar jobb för fullt gör jag också, får lite smått deppression på den skiten. Orkar inte med det längre, för det händer aldrig något iaf. Men nästa vecka ska jag ringa runt igen som en j*vla hök =P

Går iaf bra på foto fronten, har fått många förfrågningar om att fota, vilket är jätte skojj! Min dröm är ju trotts allt att lyckas inom fotografering, det är så otroligt roligt! Så jag ska kämpa på med det :)

Vad har ni plannerat idag då?

Bild tagen på Linn för ett tag sedan :)
(Dock ser jag mina egna missar jag gjort med foton nu, men jag gillar den ändå ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback