Tränat

Träning / 1 Kommentarer / 2011-12-07, 20:45:46
Det är jobbigt när man är så "rädd" för vad andra ska tycka och tänka om en så att det hindrar en till att våga gör saker. som man verkligen vill göra.
Har haft det jobbigt på det viset jämt kan man säga.

Men idag så tänkte jag: att nu j*vlar ska jag våga och och träna själv! (För just idag handlade det om träningen)

Och det vågade jag, så har precis tränat 1 timme bas kondition/styrka!! =D
Stor tack till dom som skrev och peppade mig på FB! :)

Så nu ska jag försöka träna så mycket som möjligt, kilona ska rasa ;)
<3

Kommentarer
Asch:

*De kan va skönt att träna själv med :) hehe egen tid!

2011-12-08, 20:57:14 / Blogg: http://aschmandas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback