Träning

Träning / 7 Kommentarer / 2012-01-16, 16:41:04
Idag har jag och Filip hållt på och plockat och städat ut julen, så nu har vi gjort lite mysigt i lägenheten med tända ljus.

Snart kommer Madeleine och Therese hit för att kolla på bilderna när vi fotade sist, ska bli roligt att se vad dom tycker :)

Träningen då:

Jodå ska lite senare iväg och träna 1 timme på friskis och svettis, ett medel pass, ska bli så skönt!

Ska försöka gå ner 15kg!! (har inte mål datum men så fort som möjligt)
Förstår inte hur jag ska lyckas gått upp så mycket! Är så arg på mig själv som inte sett det tidigare. Men nu är jag på gång i alla fall att börja träna igen!

Jag ska börja träna ca 3-4 ggr i veckan på friskis, sen börja med promenader varje morgon (dock går jag jätte mycket i jobbet ute men ändå).

Tänker börja med promenaderna när isen har försvunnit lite för som det är nu kan man ändå inte gå i nån rask takt :P

Sen försöker jag sluta med godis, glass och läsk igen, höll uppe med det väldigt bra förut när jag tränade. Så jag ska klara det igen.

Vore underbart om jag kunde komma ner till 59-60kg igen, det vägde jag 2008/09, och jag kände mig mer nöjd med mig själv och vågade ha kläder som jag kanske inte annars hade köpt.
Så dit vill jag igen!

Så snälla, peppa mig allt ni kan och dra gärna med mig ut och gå eller något.

Jag tränar endast för att jag vill känna mig nöjd med mig själv och stärka upp kroppen som ryggen, axlarna och magen.

2008/09-2011/12
Har inga bättre bilder, men om man säger såhär, jag skulle ALDRIG ta på mig den rosa tröjan nu, den är en tajt tröja som sitter åt, usch ;) .




Kommentarer
Emma:

Kämpa på Emelie, du kan bara du vill!!!

Du fixar det :D

2012-01-16, 16:52:14
Sofie:

Allt bra idag? :)

2012-01-16, 19:23:09 / Blogg: http://leeaz.blogg.se/
H & E.:

I LIKE YOUR BLOG! :D

2012-01-16, 21:34:15 / Blogg: http://teaspoonladies.blogspot.com
Molly Bergström, UPPSALA:

Godnatt och sov så gott :)

2012-01-16, 22:56:07 / Blogg: http://mooollys.blogg.se/
MissJitterbop:

Man märker inte att kilorna kryper på en, förens det har blivit en hög :P Som när jag började gymnasiet (2005), vägde ca 87 kg, träffade en kille som var superskinny men åt skräpmat every day, och jag hakade liksom bara på, och vips vägde jag 114...helt sjukt.



Kom ihåg att sätta små delmål, typ 3 kg, när du nått det sätter du ett mål på 3 kg till. Och kom ihåg att det tar tid, vågen kanske inte rör sig direkt, men det kommer. Och mät dig också, man kan se resultat där men inte på vågen. Lycka till, du fixar det!



Vi får ta en rejäl powewalk någongång när du är i Enviken =)

2012-01-17, 13:26:12 / Blogg: http://jitterbopbaby.blogspot.com/
emelie:

H&E - Tack så jätte mycket för kommentaren :) Kunde ej svara till er på eran blogg tyvärr :/

2012-01-17, 14:22:35 / Blogg: http://emeliesfotoblogggg.blogg.se/
Linnea:

Fin blogg! :)

Kolla gärna in min första videoblogg inne på min blogg och säg vad du tycker ;) Kram!

2012-01-17, 16:08:36 / Blogg: http://linneawennerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback