Går segt med träningen

Träning / 0 Kommentarer / 2012-05-07, 22:06:18
Blää, tycker det går segt med min träning, och väldigt dåligt just nu!

Tycker det rent ut sagt är skit tråkigt. Dock vet jag att jag tycker det är skönt efter att jag tränat och jag mår bra efter, men det är svårt att dra sig dit när man tycker att det är tråkigt. Och framför allt när man är trött efter jobbet.
Sen går det inte bra med att sluta med godis,glass och läsk heller. Dock dricker jag nästan aldrig läsk och äter heller nästan aldrig pizza, så det är ju ett plus.

Men behöver verkligen någon att träna med och någon som peppar mig!
Hjälp mig!! ;)
Vill trotts allt ner ca 15kg!!
Fy känns som en evighet innan jag kommer få tillbaka min vikt, så det känns med tungt, men jag ska..
Och jag gör det endast för min skull, för jag skulle må bättre utav det! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback