Nu söker vi modell igen!!

FOTO - Övrigt / 0 Kommentarer / 2012-05-14, 22:57:02
Även fast jag fotade för bara nån dag sedan så är jag så sugen på att fota igen.
Pratade med Tommy om lite nya foto idéer så nu är jag så sugen på att fota.
Har även fått foto idéer av Julia.

Åh jag vill bara ha såå mycket tid till att fota.

Så hör av er om datum ni kan ställa upp på att bli fotade.
Vill gärna dra iväg så snart som möjligt och fota!

Iaf så letar vi (jag och Tommy) efter en tjej med helst mörkt hår, svart eller brunt hår (helst längre hår).
Som ställer upp på att fota lite mörka,mystiska bilder.
Ska helst känna sig trygg framför kameran,tycka om att klä ut sig och att "spela lite" framför kameran, våga göra sig till osv :) Och sjklart tycka att det är roligt för det kan bli några timmars fotografering  :)

Är det någon som är intresserad så hör av er, så förklarar vi mera av den idéen ! :)

mail: [email protected]
Eller kommentera detta inlägg!

(fin bild från we<3it)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback