Plugga foto

Vardag / 0 Kommentarer / 2013-03-11, 19:36:15
Hej! :)
Somnade jätte tidigt igår för jag mådde inte så bra. Kände mig febrig och slö. Idag mår jag lite bättre iaf så känns bra :)
Har pluggat fotografering i ca 4 timmar idag  ( dock läser jag och kollar på bilder nästan hela dagarna annars så haha) , har också lånat hem fyra stycken fotoböcker som jag ska kolla igenom och försöka läsa så mycket som möjligt.
 
Har sagt det tusen gånger, men jag älskar verkligen att fota. Det gör mig så glad!
Och jag gillar när man har fotat någon och se att dom blir nöjda med resultatet, jag vill att personerna ska kunna se hur fina jag tycker dom är, och kanske får dom upp självförtroendet lite :D
 
Ska fortsätta plugga vidare med fotografering så länge jag orkar ikväll. Ska mysa ner mig och se Anna Pihl (gammal säsong), pyssla med bilder och även plugga på samtidigt.
Myysig måndag!
 
Om jag nån gång kommer kunna arbeta som fotograf och kunna försörja mig på det kommer jag vara den lyckligaste personen i världen, och verkligen ÄLSKA mitt jobb.
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback